Kaugmüügi leping
1. Lepingu Ese
1.1. Müüja – e-kaubanduse veebilehe https://moobel-internetis.ee (edaspidi Internetipood või Pood) ja sellega seotud õiguste omanik, SIA “Mēbeles Internetā”, registreerimisnumber 50203568911, KMKR nr LV50203568911, juriidiline aadress: Īles iela 5 - 7, Bēne, LV-3711, Läti, e-posti aadress: info@moobel-internetis.ee, telefon: +371 22522776. Vastavalt käesolevale kauglepingule (edaspidi Leping) pakub Müüja oma majandustegevuse raames Teenuseid ja müüb Kaupu Ostjale.
1.2. Ostja/Tarbija – füüsiline isik, kes on vähemalt 18-aastane ja ostab SIA “Mēbeles Internetā” tooteid või teenuseid isiklikuks, pere või majapidamise tarbeks, mis ei ole seotud ettevõtluse või ametialase tegevusega. Ostja/Ettevõtja on füüsiline või juriidiline isik, kes plaanib osta SIA “Mēbeles Internetā” kaupu või teenuseid äri- või ametialasteks eesmärkideks. Müüjal ei ole kohustust pakkuda Ostjale/Ettevõtjale õigusi, mis on antud Ostjale/Tarbijale vastavalt Tarbijakaitse seaduse nõuetele.
1.3. Need tingimused on siduv õigusdokument, mis määrab Ostja ja Müüja vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse, samuti muud Müüja poolt Internetipoes pakutavate kaupade ja teenuste ostu ja müügiga seotud tingimused.
1.4. Leping loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja, olles tutvunud Tingimustega, on esitanud tellimuse ja teinud kauba eest makse vastavalt käesolevatele Tingimustele. Kui tellimust ei ole tasutud, loetakse leping sõlmimata.
1.5. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada Lepingu tingimusi. Ostmisel Internetipoes kehtivad Ostjale Tingimused, mis kehtivad tellimuse tegemise hetkel. Tingimuste muudatused jõustuvad pärast nende avaldamist Internetipoes ja kehtivad ainult tellimustele, mis on tehtud pärast muudatuste tegemist. Müüja informeerib Ostjat Tingimuste muudatustest (näiteks e-posti teel ja/või kuvades infot Ostja kontol ja/või avaldades infot Internetipoes). Kui Ostja kasutab pärast Tingimuste muudatuste avaldamist poodi mis tahes viisil, loetakse, et ta nõustub kõigi muudatustega.
1.6. Müüjal on õigus ilma ette teatamata piirata Ostja kasutatavaid Internetipoe teenuseid või tühistada Ostja registreerimine, kui Müüja arvab, et Ostja võib rikkuda või rikub Lepingu tingimusi, püüab kahjustada Müüjat, Internetipoe tegevust või turvalisust või kolmandaid isikuid.
1.7. Tellimust tehes kinnitab Ostja, et on tutvunud käesoleva Lepinguga ja selles sisalduvate tingimustega, on nendega tuttav, mõistab neid ja nõustub nendega täielikult. Ostja kohustub iga kord ostu sooritamisel tutvuma Tingimustega. Ostjal ei ole õigust Internetipoes kaupu tellida, kui ta ei ole Tingimustega tutvunud või ei nõustu nendega.
- Registreerimine
2.1. Internetipoe teenuste kasutamiseks ja seal pakutavate toodete ostmiseks ei ole Ostjale registreerimine kohustuslik. Siiski soovitame täieliku ostukogemuse saamiseks Ostjal registreeruda, luues Internetipoes oma isikliku konto (jaotises "Registreeri").
2.2. Enne registreerimist peab Ostja tutvuma Internetipoe Privaatsuspoliitikaga. Kui Ostja on registreerunud Internetipoes, loetakse, et ta on tutvunud Privaatsuspoliitikaga ja nõustub sellega. Internetipoe Privaatsuspoliitika kehtib käesoleva Lepingu raames töödeldud isikuandmetele (Internetipoe Privaatsuspoliitika on avaldatud veebilehel https://moobel-internetis.ee/policies/privacy-policy). Ostja kohustub oma profiili andmeid uuendama, kui tema isikuandmetes on toimunud olulisi muudatusi: nimi, aadress, e-post, telefon jne. Ostja vastutab täielikult tagajärgede eest, mis on tingitud andmete uuendamata jätmisest (nt kaupade väljastamine valele isikule jne).
2.3. Ostja registreerub, täites registreerimisvormi ja sisestades sinna vajalikud andmed (edaspidi “Registreerimisandmed”). Ostja vastutab ise Registreerimisandmete täpsuse, nende mitteavaldamise kolmandatele isikutele ja/või uuendamise eest. Registreeritud Ostjad võivad vastavates jaotistes oma äranägemise järgi lisada täiendavat teavet enda kohta. Selle teabe esitamisel annab Ostja Müüjale kui isikuandmete vastutavale töötlejale õiguse koguda, akumuleerida, süstematiseerida ja kasutada kogu seda teavet ja andmeid, mille Ostja on otseselt või kaudselt andnud, kasutades Internetipoe teenuseid.
2.4. Ostja vastutab kõikide Internetipoes tehtud toimingute eest ja oma juurdepääsuandmete mitteavaldamise eest kolmandatele isikutele. Kui Internetipoe teenuseid kasutab kolmas isik, kasutades Ostja juurdepääsuandmeid, loeb Müüja selle isiku Ostjaks. Kui Ostja kaotab juurdepääsuandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat telefoni või e-posti teel, mis on märgitud Internetipoe veebilehel. Kui on oht, et juurdepääsuandmed on kolmandale isikule kättesaadavaks saanud, on Ostja kohustatud viivitamatult muutma oma profiili juurdepääsuandmeid või kustutama profiili.
2.5. Ostja isikuandmeid töödeldakse Läti Vabariigi õigusaktide alusel, mis reguleerivad füüsiliste isikute isikuandmete töötlemist ja kaitset. Ostja isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel kasutab Müüja organisatsioonilisi ja tehnilisi vahendeid, mis kaitsevad isikuandmeid juhusliku avalikustamise, muutmise või muul viisil ebaseadusliku töötlemise eest.
2.6. Ostja isikuandmeid kasutatakse Ostja ja kaupade saaja tuvastamiseks, kaupade müügi ja kohaletoimetamise teostamiseks, raamatupidamisdokumentide väljastamiseks, üleliigsete summade ja Ostja poolt tagastatud kaupade eest raha tagastamiseks, kaupade garantiiteenuse tagamiseks, võlgade haldamiseks ning muude Lepingu kohustuste täitmiseks, samuti Ostjale võimaluse andmiseks kasutada muid internetipoe teenuseid. Ostja isikuandmeid võib töödelda otseturunduse eesmärkidel ainult Ostja nõusolekul.
2.7. Registreerimisel võib Ostja märkida, kas soovib saada Müüjalt või tema partneritelt teateid või muid kasulikke pakkumisi, nõustudes seega, et selliseid teateid või pakkumisi võidakse Ostjale saata. Kui Ostja ei soovi neid saada ja on seda vastavalt kinnitanud, ei saada Müüja Ostjale reklaami ja infoteateid, välja arvatud need, mis on vajalikud Ostja tellimuse täitmiseks.
2.8. Ostja esitatud isikuandmeid kasutavad ainult Müüja ja tema partnerid, kellega Müüja teeb koostööd Internetipoe haldamisel, kaupade kohaletoimetamisel ja muude Ostja tellimuse täitmisega seotud teenuste osutamisel. Müüja kinnitab, et ta ei avalda Ostja isikuandmeid teistele kolmandatele isikutele, välja arvatud Läti Vabariigi õigusaktides sätestatud juhtudel.
2.9. Ostja isikuandmeid säilitatakse mitte kauem, kui on vajalik määratletud andmete töötlemise eesmärkide saavutamiseks ja seaduses sätestatud kohustusest tulenevalt isikuandmete säilitamise kohustus või ettevõtte õigustatud huvide järgimiseks - Müüja nõuete aegumise õiguse tagamiseks.
2.10. Loodud Ostja profiil ja selles sisalduvad ja töödeldavad Ostja andmed säilitatakse mitte rohkem kui 10 aastat alates viimasest ostust Internetipoes või kuni profiili kustutamise taotluseni või profiili isiklikuks kustutamiseks.
- Kaupade Tellimine
3.1. Kaupade ostmiseks esitab Ostja tellimuse Internetipoes, täites elektroonilise tellimisvormi (ostukorvi) ja esitades selle Müüjale (nupp "Osta").
3.2. Tellimust esitades kinnitab Ostja, et on valinud konkreetse kauba ostmise vastavalt käesolevas Lepingus sätestatud tingimustele.
3.3. Lepingu sõlmimisega kohustub Ostja maksma kaupade eest ja vastu võtma Internetipoes tellitud kaubad.
3.4. Tellimuse esitamisel on vaja märkida kauba ostja nimi, perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress ning kauba saaja aadress. Kogume selliseid andmeid nagu teie nimi, perekonnanimi, e-posti aadress ja telefoninumber ning muud teavet, mis on vajalik teie tellimuse töötlemiseks ja arvete esitamiseks. Teie nime, perekonnanime, e-posti aadressi ja telefoninumbri töötlemise seaduslik alus on lepingu täitmine.
3.5. Kaupade tellimisel Internetipoes kinnitab Ostja või tema volitatud isik – Kasutaja täielikult, et on tutvunud Tellimuses sisalduvate Kaupade spetsifikatsioonidega ja kinnitab nende vastavust Ostja vajadustele. Müüja ei vastuta tarnitud Kaupade mittevastavuse eest Ostja vajadustele ega nende kokkusobimatuse eest mõne Ostja kasutuses oleva Kaubaga.
3.6. Kui Kasutaja esitab Internetipoes Tellimuse ja saadab selle Müüjale, muutub see Ostjale siduvaks. Internetipood saadab Kasutajale e-kirja (Ostu kinnitamise e-kiri), milles antakse teavet tehtud Tellimuse kohta. Pärast tellimuse tasumist ei ole Ostjal õigust Tellimusest loobuda ega seda muuta ilma Müüjaga eraldi kokkuleppeta.
- Kaupade Hind, Kohaletoimetamise Kulud ja Tasumise Kord
4.1. Internetipoes olevate kaupade hinnad on märgitud eurodes (EUR) koos käibemaksuga. Kaup müüakse Ostjale Internetipoes kehtiva hinnaga tellimuse esitamise ajal; konkreetne kaupade hind ja Ostjale makstav summa on nähtav pärast ostukorvi loomist. Kui Ostja ei nõustu näidatud hinnaga, ei saa ta kaupu tellida ega osta.
4.2. Kaupade kohaletoimetamise kulud arvutatakse tellimuse vormistamise käigus, kui Ostja määrab kohaletoimetamise aadressi. Tellimuse summa, mis koosneb kaupade hinnast ja kohaletoimetamise kuludest, on Ostjale tellimuse esitamise protsessis nähtav enne tellimuse kinnitamist.
4.3. Ostja tasub kaupade ja kohaletoimetamise eest tellimuse vormistamisel, kasutades üht Internetipoes märgitud maksesüsteemi.
4.4. Ostja esitatud tellimus muutub Müüjale siduvaks, kui online-makseprotsess on edukalt lõpetatud ja Ostja on saanud tellimuse kinnituse e-kirja. Oma ja oma klientide huvide kaitsmiseks on Müüjal õigus tellimuse töötlemine edasi lükata kuni ajani, mil edukalt lõpetatud online-makseprotsessis tehtud makse on tegelikult kantud Internetipoe pangakontole. Müüja informeerib Ostjat sellistest juhtumitest niipea kui võimalik.
4.5. Internetis ostude tegemisega nõustub Ostja saama arveid või saatelehti elektroonilisel kujul. Loetakse, et elektrooniline arve või saateleht (edaspidi „e-arve”) on Ostjale kättetoimetatud ja Ostja on selle saanud hetkel, mil see saadetakse SIA “Mēbeles Internetā” e-posti aadressilt info@moobel-internetis.ee. Sellised elektroonilised ostudokumendid on kehtivad ilma Müüja ja/või Ostja allkirjata.
4.6. Kauba omandiõigus läheb Ostjale üle, kui Kaup on täielikult tasutud ja kohale toimetatud vastavalt käesolevatele Tingimustele.
- Kaupade Kohaletoimetamine
5.1. Tellimuse esitamisel on Ostjal võimalik valida kaupade kohaletoimetamine kullerteenuse abil – Müüja pakub kullerteenuseid, kasutades oma ressursse või tehes koostööd professionaalsete kullerteenuse pakkujatega. Kui kauba ostmisel on valitud kullerteenuse osutamise võimalus, edastab Internetipood saadud Ostja andmed kauba kohaletoimetamise eesmärgil eespool nimetatud professionaalsetele kullerteenuse pakkujatele kui iseseisvale andmetöötlejale.
5.2. Võimalikud kaupade kohaletoimetamise viisid kuvatakse Ostjale, kui Ostja on loonud ostukorvi ja sisestanud kohaletoimetamise aadressi.
5.3. Müüja püüab täita Ostja tellimuse täielikult, kuid Müüja ei saa seda tagada. Kui tellitud kaubad ei ole laos või neid ei ole piisavas koguses, on Müüjal õigus kaupu mitte tarnida või tarnida väiksemas koguses.
5.4. Kui Müüja tarnis Ostjale kauba ebapiisavas koguses ja tarnitud kaupade summa on väiksem kui Ostja on tasunud, tagastatakse Ostjale puuduva kauba eest vahe.
5.5. Ostja poolt tellitud kaubad toimetatakse kohale tellimuses märgitud aadressile. Tellimus tuleb vastu võtta tellimuses märgitud isikul. Kui tellitud kaupu ei võta vastu tellimuses märgitud isik, vaid teine isik tellimuses märgitud aadressil, loetakse, et tellimuse on kätte saanud tellimuses märgitud isik. Ostjal on kohustus tagada, et tellimuses märgitud isik viibiks kauba kohaletoimetamise aadressil kauba kohaletoimetamise ajal, saaks esitada kullerile isikut tõendava dokumendi, võtab kauba viivitamata vastu, kirjutab alla kauba saatedokumentidele või teeb märked kullerteenuse terminalis.
5.6. Kui kaupade kohaletoimetamine ei ole Ostja süü või Ostjast sõltuvate asjaolude tõttu võimalik (Ostja on märkinud vale aadressi, määratud aadressil ei ole Ostjat ega tellimuses märgitud isikut, aadressile pole võimalik ligi pääseda jne), kaupu uuesti ei saadeta, kuid kauba eest makstud raha tagastatakse, välja arvatud kohaletoimetamise ja kahjustatud kaupade tasu, kui tagastamise tulemusena on kaubad kahjustatud.
5.7. Müüja ei vastuta mingil viisil kahju eest, mis tekib Ostjale või kolmandatele isikutele seoses sellega, et Ostja on määranud vale kohaletoimetamise aadressi või ebatäpsed saaja andmed või kui kaupa võtab vastu mõni teine isik kohaletoimetamise aadressil.
5.8. Müüja tarnib Ostjale kaubad Internetipoes märgitud aja jooksul, mis on nähtav iga konkreetse toote lehel. Kui Ostja tellib ühe tellimuse raames mitu Kaupa:
- 5.8.1. Kui kõik tellimuse kaubad on valitud ühe tarnija käest, tarnib Müüja tellimuse Ostjale tervikuna, kui Ostja ei ole avaldanud soovi kauba eraldi vastuvõtmiseks, märkides selle tellimuse esitamise ajal või tellimuse töötlemise ajal suhtluses Müüjaga.
- 5.8.2. Kui tellimuse kaubad on valitud mitme tarnija käest, tarnib Müüja tellimuse Ostjale mitme eraldi saadetisena.
5.9. Ostja nõustub, et juhul kui kaupade kohaletoimetamine võib viibida ettenägematute ja Müüjast sõltumatute asjaolude tõttu, võib Müüja võtta Ostjaga ühendust ja leppida kokku teise kohaletoimetamise aja.
5.10. Kaupade kättesaamisel kontrollib Ostja viivitamatult tarnitud Kaupu. Kui Ostja avastab, et kaupade pakend on kahjustatud või on tegemist muude väliste kahjustustega või on tarnitud ebaõige kaupade kogus, tuleb tal see märkida kullerteenuse terminali või kauba kohaletoimetamise saatedokumendile (sõltuvalt sellest, kumb on konkreetsel tarnel saadaval) Müüja eksemplaris. Sellise märkuse tegemise järel peab Ostja viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul) teavitama Müüjat sellistest asjaoludest. Kui Ostja on alla kirjutanud kohaletoimetamise saatedokumendile või teinud kinnitava märkuse kullerteenuse terminali ning selles ei ole tehtud ühtegi märkust, loetakse, et tarnitud on tellimusele vastavad kaubad tellimusele vastavas koguses.
5.11. Iga suhtlust Müüjaga võib Ostja teha, kasutades oma isiklikku kontot, mis on Ostjale avatud Internetipoes, või Internetipoe kontaktilehe kaudu või saates e-kirja Müüja e-posti aadressile info@moobel-internetis.ee. Müüja kontrollib teates toodud asjaolusid 3 (kolme) tööpäeva jooksul alates e-kirja saamisest ja võtab Ostjaga ühendust, et leida olukorrale lahendus.
- Kaupade Kvaliteet ja Garantii
6.1. Kõikide Internetipoes müüdavate kaupade omadused on toodud iga kauba kirjelduses.
6.2. Kaupadele kehtib tootja garantii. Kaupadele, millele kvaliteedigarantii ei kehti, kohaldatakse seadusega sätestatud kaheaastast kaupade kvaliteedi kommertsgarantiid, mis algab ostu sooritamise päevast. Kui Ostjat ei rahulda tellitud kauba kvaliteet, on tal kohustus teavitada Müüjat, et see saaks ühendust võtta ja teavitada kauba tootjat või ametlikku edasimüüjat.
6.3. Kui Ostja saab kahjustatud kauba, peab Ostja võtma ühendust Müüjaga telefoni või e-posti teel (tel.: +371 22522776, e-post: info@moobel-internetis.ee), et registreeritud juhtum lahendatakse käesolevas dokumendis toodud tingimuste ja SIA “Mēbeles Internetā” garantiiteenuse korra alusel.
- Taganemisõigus ja Kaupade Tagastamine
7.1. Ostjad/Tarbijad, kes on ostnud kaupu SIA “Mēbeles Internetā” Internetipoest (https://moobel-internetis.ee), on õigus ühepoolselt, ilma põhjust esitamata, kasutada taganemisõigust ja tagastada kauba 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba tarnimise (kättesaamise) päevast või kui Ostja (tarbija) on ühes tellimuses tellinud mitu kaupa ja need tarnitakse eraldi – alates viimase kauba tarnimise (kättesaamise päevast) või kui kaup tarnitakse partiidena või osadena – alates viimase partii või osa tarnimise (kättesaamise) päevast – vastavalt Ministrite Kabineti määrustele nr. 255 „Distantslepingute määrused”.
7.2. Ostja/Tarbija võib Lepingust taganeda elektrooniliste sidevahendite abil (näiteks e-posti teel), saates Müüjale teate ostu-müügilepingust taganemise kohta e-posti teel info@moobel-internetis.ee. Ostja/Tarbija teates peab olema selgelt märgitud Ostja/Tarbija kavatsus Lepingust taganeda. Ostja/Tarbija esitab ka ostudokumendi (arve, kviitungi jne), saates selle koos Lepingust taganemise teatega, mis tõendab, et kaubad on Müüjalt ostetud. Kui Ostja/Tarbija ostab ühe Lepingu raames mitu kaupa, kehtib tema taganemisõigus nii ühe kui ka mitme kauba kohta.
7.3. Taganemisõiguse kasutamise korral peab Ostja kandma Tarbijakaitse seaduse 12. paragrahvi seitsmendas, üheksandas ja üheteistkümnendas lõigus ning Ministrite Kabineti määruse nr. 255 „Distantslepingute määrused” punkti 23 nimetatud kulud.
7.4. Taganemisõiguse kasutamise korral peab Ostja 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil Müüjale on saadetud teade ostu-müügilepingust taganemise kohta, tarnima kauba Müüjale SIA “Mēbeles Internetā”. Ostja vastutab, et kaup oleks sobiv tagastamiseks. See peab olema samas seisukorras, nagu Ostja selle sai, avamata või kasutamata, koos siltide ja originaalpakendiga. Kokkupandud või kokkupanemise jälgedega mööblit ei saa tagastada. Kasutatud kaupa ei ole võimalik tagastada.
7.5. Kaubad tagastatakse ostja valitud vahendaja (kuller) abil. Kõik kauba Müüjale tagastamisega seotud kulud kannab Ostja/Tarbija (vastavalt Tarbijakaitse seaduse 12. paragrahvi seitsmendas, üheksandas ja üheteistkümnendas lõigus ning Ministrite Kabineti määruse nr. 255 „Distantslepingute määrused” punktis 23 sätestatule). Enne kaupade tagastamist vahendajate (kullerite) kaudu võtab Ostja Müüjaga ühendust ja lepib kaupade tagastamises kokku e-posti aadressil info@moobel-internetis.ee.
7.6. Taganemisõiguse kasutamisel kauba kohaletoimetamise tasu ei tagastata. Müüja kannab kauba tagastamise kulud ainult juhul, kui tagastatakse Lepingutingimustele mittevastavad Kaubad.
7.7. Ostja/Tarbija vastutab kauba kvaliteedi ja turvalisuse säilitamise eest taganemisõiguse realiseerimise perioodil. Ostja/Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest juhul, kui seda on kasutatud viisil, mis ei ole kooskõlas heas usus põhimõttega.
7.8. Taganemisõigus kehtib, kui Ostja/Tarbija tegutseb vastavalt järgmistele tingimustele:
- 7.8.1. tagastatud kaubad on originaalpakendis;
- 7.8.2. tagastatud kaubad ei ole kahjustatud Ostja/Tarbija poolt;
- 7.8.3. tagastatud kaubad on kasutamata ja säilitanud oma müügivälimuse (vigastamata sildid, eemaldamata kaitsekiled jne);
- 7.8.4. tagastatud kaubad on samas komplektsuses, milles Ostja/Tarbija need sai, sealhulgas kasutusjuhendid;
- 7.8.5. kaupade tagastamisel esitab Ostja/Tarbija algse ostudokumendi – arve/saatelehe – ja täidab kaupade tagastamise avalduse.
7.9. Kui kaup ei ole täielikult komplekteeritud, kahjustatud, korrastamata või pakendatud valesti, on Müüjal õigus keelduda kauba vastuvõtmisest, samuti mitte tagastada Ostjale kauba eest makstud raha või võtta kauba vastu, määrates sellele vähendatud väärtuse.
7.10. Tagastatud kaupade eest makstud raha tagastatakse Ostjale 10 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil Müüja sai tagastatud kauba. Raha tagastatakse samal viisil, kuidas Ostja kauba eest tasus (näiteks kui kaupade eest tasuti pangaülekandega, kantakse tagastatud raha Ostja pangakontole, millelt makse laekus), kui Ostja ei nõustu Müüja pakutud muu raha tagastamise viisiga.
7.11. Ei loeta, et Müüja on rikkunud tagasimaksetingimusi, kui ta ei saa ülekannet Ostja süül teostada (hilinenud kauba tagastamine, ebatäpsed andmed jne).
7.12. Ostja ei saa taganemisõigust kasutada kaupade suhtes, mida nende olemuse tõttu ei saa tagastada (näiteks Ostja tellimusel individuaalselt valmistatud kaubad); kaupa on pärast tarnimist kahjustatud; muudel Läti Vabariigi õigusaktides sätestatud juhtudel – Ministrite Kabineti 20. mai 2014 määrus nr 255 "Distantslepingute määrused", punkt 22.
- Muud Tingimused
8.1. Kui kaupade kohaletoimetamine Ostjale hilineb või seda ei toimetata Ostja süü või Ostjast sõltuvate asjaolude tõttu, ei vastuta Müüja kaupade kohaletoimetamise tähtaja rikkumise eest.
8.2. Kui Internetipoele ligipääs, registreerimine Internetipoes või tellimuse esitamine Internetipoes ei ole võimalik või on takistatud tehnilistel või Müüjast sõltumatutel põhjustel, ei vastuta Müüja Ostja või kolmandate isikute võimalike kahjude eest.
8.3. Müüja ei vastuta tagajärgede eest, kui Ostja arvuti või ekraani omaduste tõttu erineb Internetipoes nähtav kaupade kujutis tegelikust kaupade välimusest.
8.4. Müüjal on õigus ajutiselt peatada või lõpetada Internetipoe tegevus, teha Internetipoes või selle üksikutes osades muudatusi, muuta selle sisu osaliselt või täielikult, muuta Internetipoe veebisaidi aadressi ja/või, sõltuvalt Internetipoe süsteemi tehnilistest võimalustest, piirata registreeritud Ostjate arvu. See ei mõjuta ostu-müügilepinguid, mille Ostja on sõlminud enne Müüja otsust nimetatud toimingute tegemiseks või nende rakendamist.
8.5. Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügilepingu tingimusi reguleerivad Läti Vabariigi kehtivad õigusaktid.
8.6. Ostu-müügileping kehtib kuni kohustuste täieliku täitmiseni. Ostu-müügileping loetakse täidetuks pärast seda, kui kaubad on Ostjale üle antud Tingimustes ja Läti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
8.7. Kõik Tingimustega seotud erimeelsused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.
8.8. Kui Pooled ei suuda erimeelsusi 15 (viieteistkümne) päeva jooksul läbirääkimiste teel lahendada, lahendatakse need Läti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
8.9. Ostja (tarbija) võib esitada Internetipoest ostetud kaupade või teenuste kohta taotlusi ja/või kaebusi Tarbijakaitseametile (Brīvības iela 55, Rīga, Läti, LV-1010, telefon: +371 654 525 54, e-posti aadress: pasts@ptac.gov.lv) või Tarbijakaitseameti veebisaidil https://www.ptac.gov.lv või täites taotlusvormi Elektroonilises tarbijavaidluste lahendamise platvormil veebisaidil http://ec.europa.eu/odr/.
8.10. Tingimused on koostatud läti keeles, teised keeled on läti keelest tõlgitud. Ebaselguste või vaidluste korral on peamine keel läti keel.